FAQ

 

Vanliga frågor:

 

Q: Har jag öppet köp?

A:Du har alltid 14 dagars öppet köp när du handlar av oss. Kom ihåg att vid öppet köp skall varan vara i ett skick så att vi kan sälja den som ny till kund dvs obruten och oskadad förpackning. Inga öppna köp godtas med bruten plombering.

 

 
 
 
 

Q: Min beställning har inte kommit ännu?

A:Om din beställning inte kommit inom 7 dagar och vi inte gett besked om att varan skulle vara försenad så ber vi dig kontakta oss så att vi kan se vad som uppstått.

 
 
 
 

Q: Är det originaldelar ni använder när ni reparerar iPhone / iPad ?

A: Vissa delar är original men vissa delar går inte att få tag på original, vi strävar dock alltid efter att använda de bästa reservdelarna. För frågor om en specifik reservdel var god kontakta oss!

 
 
 
 

Q: Är det någon garanti på det utförda arbetet?

A: Vi har 90 dagars garanti på utförd reparation.

 
 
 
 

Q: Hur ska jag märka paketet med min Telefon/Ipad?

A: Det enda du behöver göra är att lägga en lapp i paketet med följande information:

  • För och efternamn
  • Returadress
  • Email
  • Mobilnummer
  • Ordernummer

 

 
 
 
 

Q: Vart skickar jag Telefonen/paden?

A: Skicka till följande adress, märk paketet med returadress. Skicka alltid som rekommenderat brev.

norrmobil AB

Östra Nygatan 95

931 35 Skellefteå

 
 
 
 

Q: Hur ska jag packetera min Telefon/Ipad när jag skickar den för reparation?

A: Paketera din Telefon/Ipad noga, gärna med bubbelplast och hård kartong, lägg sedan paketet i ett vadderat kuvert för extra säkerhet.

 
 
 
 

Q: Hur lång tid tar det för er att åtgärda och skicka tillbaka min Telefon/Ipad?

A: Telefonen åtgärdas samma dag som den kommer in och skickas tillbaka inom 24h, Ipaden åtgärdas snarast möjligt och skickas tillbaka inom 48h. Vid vattenskador så skickas telefonen tillbaka inom 3dygn om inte annan överenskommelse.